xavadakedavrax

Alla inlägg under april 2014

Av Loki Your master - 28 april 2014 16:09

Veckans låt är: Moar Ghosts 'n' stuff av deadmau5.


 Har lyssnat på den ganska mycket denna vecka så att ja det blir veckans låt :3


Av Loki Your master - 28 april 2014 16:03

Ja idag har jag varit i skolan..... tråååkigt fast det som iallafall var kul var att jag och några vänner startat en klubb där vi träffas och pluggar och hjälper varann i skolarbetet, woho. Förresten så har jag ju startat en frågestund och när jag fått ca 5 frågor ska jag svara i antingen en video eller ett inlägg. Har än sålänge fått tytp 2.... Så fråga på!(fråga i kommentarerna i antingen detta inlägg eller frågestunds inlägget)


Dagens låt är förresten varje Måndag frånochmed denna måndag   

Av Loki Your master - 28 april 2014 08:00

Har skaffat google translate på bloggen så att även andra från andra länder kan läsa, även fast översättningarna är lite knäppa ibland så duger det :) Ni hittar översättaren högst upp på bloggen i högra hörnet, alltså högra hörnet i det vita partiet eller vad man ska säga, aja visar en bild här:


 

Av Loki Your master - 28 april 2014 07:15

Är påväg till skolan nu, yay eller nay snarare beroende på hur man ser på det ställe som kallas skola...... xD

Av Loki Your master - 27 april 2014 16:27

Har haft skola och sprungit orientering heeeela veckan och man kan väl säga att det är väldigt utmattande menmen, snart skola igen... dvs imorgon...hehehehhehe. I alla fall så ska jag på bio på fredag nästa vecka och se Divergent.....omg jag är såååååååå glad eftersom att jag velat se filmen i ca 2 år sedan tills nu när den är ute. Förresten så är jag dessutom väldigt glad just nu för att ingen aning, det bara känns bra! :) Ha en fortsatt bra dag/kväll (beroende på när du ser detta)

/ Loki


 

Av Loki Your master - 26 april 2014 20:09

         

Av Loki Your master - 26 april 2014 19:52

Tänker ha en frågestund där ni får fråga mig vad som helst i kommentarerna och sedan svarar jag på de antingen i en video eller att jag skriver svaren här på bloggen :)


Så ställ gärna frågor!

Av Loki Your master - 26 april 2014 19:42

Soooooorrryyyyyyyyyy för att jag typ inte uppdaterat på typ 1 vecka, har helt enkelt inte haft tid men från och med idag tänker jag skriva lite mer regelbundet så aa, typ kul. Btw Veckans låt är:

La belle Epoqueeeeeeeee (jag älskar deeeeeeen)




 

Presentation


En knäpp unge
som hatar det mesta men älskar katter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Sämst
 Dålig
 Knäpp
 Bra
 Superbra
 Bäst
 Unicorns are amazing

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vocaloid - Megurine Luka

Ovido - Quiz & Flashcards